Friday, November 20, 2009

I'm sory,my dear

15 November 2009

Maafkan saya sbb buat awk cmtu.Awk tau kan ble kte da x thn,msti akan jadi sesuatu yg kte sndri x jangka.Even saya x berniat nak buat camtu kat awk tp itu je cara saya utk lpskn geram saya kat awk.Saya mnx maaf sbb buat awak merana tyme bufday awk.I'm so sorry...
Actually kejadian tu sume jadi secara x lansung.Saya sedih ble awk slalu buat camtu.Tapi saya mmg x reti nak luahkan,cme pandai memendam rasa.Sampai satu tahap,saya akan tunjuk dkt org yg sy syg.Ble awk bg note tu even sependek tu,saya terus sedih ble pk psl kte.Saya dah tawar hati tyme tu.Mgkn rse syg tu pun da mkin krg dan sy x nak tu sume jadi.Sbb tu sy dingin je dgn awk utk beberapa hari.
Awk,
Hati sy susah utk dicuri apatah lg utk dijadikan hak milik org.Cuma,hati nie ttp jd milik Allah sampai ble2.Saya x nak kejadian dulu berulang.Sy x ske tgk awk rse berslh.Sy da x nak sshkn awk lg.I'll promise that it would be the last for us.I just want us to be happy.I'm sory,my dear...

No comments: