Thursday, December 17, 2009

tag lg :)

1. Apa perasaan anda sekarang?

geram.busan.malas.

2. Saya nak makan?

Steamboat!

3. Impian saya?

dpt STRAIGHT A dlm PMR dan Anugerah Penghormatan Pengetua
utk 2 sem terakhir di Muar =)

4. Haiwan yang saya tak suka?

Tikus

5. Saya harapkan?

Dapat jd insan yg t'baek utk mereka2 yg sy SYG!

6. Jika boleh putarkan masa?

sy nak buang kisah di Tingkatan 1 dulu.

7. Handphone saya adalah sebuah?

bende alah yg plg pntg bg sy.klau x de,sy mgkin jd x btl :D

8. Saya pernah bercinta sebanyak?

3 kali sahaja =)

9.Saya suka pada?

En. A

10. Kawan2 saya?.

Mereka2 yg semestinye HEBAT,GEMPAK lg SUPERB!

11. Pernah dikhianati?.

Pernah.Oleh En. _ & _

12. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?

sy da lme putus dgn dy.kisah silam..
x nak ingt lg

13 Senaraikan 8 orang untuk ditag?

aimy.niesa.aida.yana.kak fawa.kak reef.kak mira.iwa

No comments: