Wednesday, June 16, 2010

Being left out is not nice

Salam dan Hello,people (=

Baru sekarang aku interested nak bukak myspace and guess what?I am SHOCKED.Ya,aku sangat terkejut.Bukan kena renjatan or kena panah petir tapi aku open je 1 page nie,aku terus blur.Nak tau ape feeling aku?Nothing.Padahal dia tu agak penting dalam life aku.So,apa maksudnya?Maybe aku makin jauh daripada dia.Far far away as i can say.Biarlah..Aku malas nak masuk campur urusan dia.

........................................................................................................................................................

Ok,esok MRSM Muar dah panggil student form 3 and form 5.This means mid-sem break suda habis.Cepat sangat masa berlalu.Cuti pun rasa pendek giler.Tak sempat pun nak jumpa syazwan,tak sempat turun jb and yang paling utama,tak sempat nak ber'shopping' sakan.Nak buat camne,PMR makin dekat.Tapi sejujurnya,aku tak study sangat kat rumah.Mungkin Ulangkaji Terancang membantu.Who knows..

Dah la,i'm off to Muar.Jumpa next month!Sayonara


No comments: