Friday, November 19, 2010

It would never be just the same

Hye all !

Arini nak buat a few hiperbola situation. Yelah, busan dah 2 minggu kat rumah. Nothing had happen. Erggghhh ! Okay, firstly, CONGRATS utk bdak2 UPSR. Aku tau da lambat tapi, takpe kan ? haha.

Sekarang kan, aku selalu perasan ramai giler ada masalah dengan couple masing2. Hmm, memang trend ape ? Bukan ape, da setahun aku single so, da lame tak rase gaduh dengan couple sendiri. Tapi aku single single pun i'm still merindui seseorang.Ntah la, aku tak confiden dengan dia nie. Tak berharap lah but whatever happens, memang sayang dia pun. Bak kata Aimi,

"korang sangat2 sweet , secocok dan sepadan .
bagai cornetto show ur love dibelah dua , weee~ ♥"

It is hiperbola kan ? hha. Taught so. Then aku da kantoi same my fiancee, cik Hani Hazirah. Wah !! Habis hidup cek! Dia ugut nak bagitau H tapi aku tak bagi. haha. Siott gila kau, Hani ! And situasi aku dengan ely same tapi tak serupa. Well, loving somebody that isn't ours is really hard, you know ?

Aku pun tak tau lah camne. Sekolah ada lagi sebulan lebih cuti. Maybe 28 aku jumpe dia tak ? Aku harap kalau jumpe situation dia cheerful,excited and well STRAIGHT A result ! AMIINNN !! Okay, kan aku da ckap hiperbola ? Everything here is wayy too much ! It is unreal actually. Hanya berangan di siang hari ;D

No comments: