Tuesday, November 30, 2010

Back and awayy

Assalamualaikum and hello ;)

Yeah!! Da bpe hari ntah aku tak update lansung blog nie. Anyway, semalam aku baru balik dari Terengganu. I speak ganu skit lah. Padahal aku tak paham pun loghat dorang tuh. Kat sana aku da buat Guinnes Neb Records dengan tidak membeli apa-apa lansung! Whoaaaa! Bia betul neb nie kan ? haha. * Sory Aimi sygg, souvenir dari t’ganu nggak ada dong. Hha.

Betul lah. Satu ape pun aku tak beli. Kain batik, kain songket ape sume aku tak layan. Mama dah dok bising tanya aku nak apa, aku cakap tak mau je. Dorang sampai pelik tengok aku senyap je. Budak-budak tu tak payah cakap. Belum apa-apa dah membeli-belah. Nasib je t’ganu tu tak ada macam Midvalley ke ape. Kalau tak, den memang borong satu mall! Haha. Memang duit ayah jadi mangsa! Aritu pun den da kebas 2K beli Nikon.

Nie semalam bertolak dari pantai timur kul 2 lbey. Sampai rumah dalah pukul 10 lbey. Tak kematu tak badan den! Sengal-sengal duduk dalam kete 8 jam. Aiyooo. Pasni amek osim, berurut jap dengan dy. Sampai rumah je, mandi pe sume. Then tido kul 1 lbey. Bangun-bangun je da pukul 11. Subuh tuu, I ada excuse skit. Haha. Teruk pnye anak dara la I nie! Nak buat camne, mlm td nightmare pnye la hebadd. I dapat tawaran pg MRSM Balik Pulau, Penang. Mne a tak terkejut den! Penang tu. Jauh sgtt. Menangis I dalam mimpi. Harap2 dijauhkan.. x mau mrsm jauh2.

Dah tu, bangun2 je terfikir nak online. Ape ntah aku nie. Haha. Nie pun da tak on9 3 hari. Pnye la semak fb aku. Notifications lagi. kena la den bukak satu-satu. Haha ;D okay, hang pi tatap lah gambar2 den satu family. Skit je, selebihnye dekat facebook ye sygg..




No comments: