Monday, April 25, 2011

The Hectic Life >.< "

hello bloggiesssss :)

aku tau korang pelik asal aku tak update blog lame gler kann? korang tanyelah maktab aku. tyme dapat balik, ada minggu bahasa, jadinya, selamat tinggal rumah terchinta la kan ? fyi, aku tengah update blog dalam lab sk :) haha. bahagie giler kan ? takpe2, sabtu nie aku pb. nak upgrade bloh ouh. dah macam ape aku tengok mende ney.

eh, budak mrsm muar pb kann ? tuan rumah SUPER la katekan.. korang, kau tak rase aku jelaous ke tengok korang bahagia kat muar sana ? super duper mega hyper jealous taw. hidup hectic dekat tgb. gahhhhh. aku tak tau how long aku boleh tahan. insyaallah until spm tapi..

semalam contan intan dgn jia, dorang cakap aku dah berubah. what ? seriously ? aku rase yess. sebab i loose everything kat sini. memang macam stupid bile aku keluarkan statement ni tapi reality sayanggg. well, nanti aku story everything okayyy. time is running up bak kata muse. aku ada kelas jap lagi. so, see ya :D

p/s; pka yana, kalau awak baca post ni, ingt kte rindu gler kat awk, qilla, bapak and our FAMILY :(

No comments: