Friday, June 10, 2011

Nah, suppost to be past post tapi baru jumpa :)

Dear lappy,

Aku sangat sangat rindu dekat mereka. But now, aku dah dapat terima hakikat bahawa haluan hidup aku ada kat tgb bukan muar lagi. aku da redha masuk sini and insyaallah aku akan study betul betul untuk kejar cita cita aku. Cuti hari pekerja yang lepas aku banyak habiskan masa untuk berfikir. Macam macam yang aku fikir taw. Dari sekolah,masuk kawan,masuk hal lain lain. Haha.

Then aku baca balik semua post aku kat www.akusukemenulis.blogspot.com which is my blog, from 1st entry aku sampai recent entry. Baru aku tau yang aku ni da lalui banyak perkara sepanjang 3 tahun ni. I learn so much things. Kadang kadang bila aku baca balik post tu, ada yang buat aku gelak, ada yang buat aku sedih. Yelah, teenagers kan. Nowdays, teenagers are more emotional. Everything happens. Macam hidup aku gak la.

Apa yang pasti, MRSM MUAR tetap dalam ingatan and dalam hati aku. Life must go on. Just go with the flow. Lepas ni aku akan try sayang TGB macam mana aku sayang muar. Hey, life’s not that bad in tgb. Aku je homesick sangat sangat. Aku ada kawan eventhough tak seakrab intan,jia and faiz. Aku ada kawan kawan yang boleh tolong aku kat tgb ni. I got Zeda,Wann,Mira,Neesa,Diyana,Ecah,Fida,Faz,Jannah,Nabil,Hasif,Faidz,Asma,Fazleen,Akmal,Piqa, and many more. Senang cakap 1 batch la. Try neb,try! Dorang pun manusia gak. Bukan alien pun kan ? haha. Belajar untuk sayang tgb girl! Move on with your life J

No comments: