Sunday, October 30, 2011

Sunday morning

Assalamualaikum and Good Morning :)

Hari ni dah 30 OKTOBER ye kawan kawan. Means , dah nak akhir tahun, to students goverment, korang dah habis final : suke lah tu. As for MRSM students, final lagi 9 HARI. S.E.M.B.I.L.A.N HARI lagi kayyy. pejam celik pejam celik dah masuk kelas amek exam. err, preparation tak MANTOP lagi lah , camni nak exam bagai ni ? haihhh. ade lagi 216 jam untuk 9 subjek . So , CHAIYOK !!!!! haha :)

Ouh intan , i do miss you a lot. Kau seronok lah, exam dah habis. aku tak start lagi. huwaaaaaa :'(

Hmm , minggu ni dugaan. Macam macam jadi sampai aku boleh nilai org tu kawan aku ke tak. Bila dah form 4 ni kan , terasa macam kita boleh buat everything yang kita nak. Tapi hakikatnya, we're just kids. Masih underage lagi. Makan pakai sume mak ayah tanggung. I know you're better than me but that's not a ticket to overreact with things. Memang kau lagi pandai dari aku, aku sedar diri. Takpe, i know i'm not that good. Tapi jangan nak lebih lebih pulak.

Ahhh sudah , tak nak emo emo sekarang ni. Nak study, nak buat homework. Sory siapa terasa . PEACE :)

No comments: