Saturday, November 5, 2011

Examination rush

Assaalamualaikum wahai blog :D

harap ampun walaupun dah 4 hari dekat rumah , tapi blog ni tak update langsung. i am very very sory :) almaklumlah, exam dah dekat. study pun masih tak cukup lagi , so online pun dah jarang bila kat rumah. kena determine kalau nak berjaya. cuti ni pun aku rasa macam robot. well , bff aku sendiri pun tak sempat nak contact . sory intan , sory jia , sory faiz. i never meant to be like this. kali ni aku yang salah sebab tak contact korang. i'll make it up to all of you later friends :')

seriously , final kali ni sangat mendebarkan. ni first time aku rase kalau tak dapat result bagus, i'm going to die. aku tau aku tak pandai , sebab tu kena struggle. aku teringin nak dapat at least 70 + for 9 subjek tu. kesian aku tengok ibu dgn ayah sebab tiap kali dorang tanye pasal markah mesti aku kecewakan dorang. kalau dulu time lower form markah aku semua okay , ni naik upper form jatuh masuk laut. tu yang aku tak nak. kalau boleh aku nak bagi tau parents aku , aku dapat markah bagus. dapat 70+ pun aku rase dorang dah happy. so, korang mesti boleh agak camne aku nak hadapi dilema ni an ? that's why i need all the time i could have.

kat rumah nak study pun byk dugaan. dugaan online, dugaan tv, dugaan bersenang lenang lagi. haihhh --' but 1 thing for sure , aku kat rumah study bertutor. haha. bukan personal tutor lah, but it's ASTRO TUTOR TV. it helps jugak. at least aku blh ckp dgan org aku study sambil tengok tv. haha :D

jadi kawan kawan, marilah kita  bersusah susah dahulu untuk mendapat kesenangan dah kebahagiaan di lain hari :)

No comments: