Saturday, November 26, 2011

The hope for this new hijrah

Salam 1433 Hijrah semua :)


hopefully tahun baru ni lebih better dari sebelumnya. hopefully dapat straight A + in SPM 2012. Amiin 

so, hari ni nothing much happen.terbangun lambat but aku bangun subuh okayy. hehe. then breakfast pastu ayah ajak pegi wedding. balik rumah tengok vampire diaries. memang cuti ni tak banyak perkembangan lah kan ? haihhh --'

anyway, sempena maal hijrah ni, i got some good news. heyyaaa ! finally, i got a facilitator for sem project. alhamdulillah. sampai pening kepala aku nak cari faci. last last dapat gak. heeee, thank you Prof Dr Fatimah from UPM :)

eh eh, mari update gossip semasa nak tak ? hehe. semalam kan kan, aku sempat gayut dengan hamba Allah nama Intan Yusrina Mohd Yasin. well, dah nama gayut kan, mesti lah banyak yang kteorg share. from intan punya KFKA tu aku punya hal dekat TGB, haiyaaaa. i miss to gossip with you lah intan. kalau dekat maktab confirm kita gossip sampai we missed the time. guling guling atas katil sambil habiskan stok makanan. haha. rindu meyhhh :')

haihhh, got to go pulak. ada orang sudah bising saya asyik online dari tadi. k bai !

No comments: