Sunday, November 27, 2011

What's more important, huh ?

Assalamualaikum and Hello there :)

Hey, ahad sudah. haiyaaa, cuti dah seminggu start. apa je kau buat nebb ? tee heee. aku online, tengok movie, makan, tido. HOMEWORK sentuh ala kadar je. haha. bagus en aku ? haishhh, camne kau nak amek spm bro ? jangan jatuh gaung sudah laaa. *kata kata nasihat untuk diri sendiri -__-'

Aduhh, dari semalam lagu Christina Perri ni asyik melekat kat otak aku. korangg, pernah dengar lagu a thousand years ? sumpaa sedap wooo. touching boleh tahan. almaklumlah, lagu breaking memang semua nak sedih kan. macam lagu bruno mars, it will rain. anyway, sejak dua menjak aku balik ni kan, i often read people's blog. err, bukan stalk eh. visit je. everytime aku bukak blog je mesti ada kisah lovey dovey dorang. euwwww, effingly gross. ahem, sorry lah. bukan nak buat orang terasa tapi aku dengan jayanya dah dua tahun lari dari situation camtu. wey dua tahun lama tau. banyak gak dugaan tuh tapi aku survive. Alhamdulillah :)

kadang kadang aku pelik, why in the world budak budak zaman sekarang dah pandai 'coupling' ha ? apa korang ingat best ? dears, for me la kan, it's devastating. asal korang tak nak stick to the kawan card ? why must couple card ? haiyaaaa. kang nanti dah bear menyesal baru tau. *macam aku lah tu --'

actually, bukan nak hina korang tapi ni lah realiti. people come people go. study lebih penting. that what's matters, okayyyy ?


aku baru tukar theme sebab busan. tee heeeeee :D

2 comments:

Anonymous said...

weyh!ur theme is just same with me lah nebby!

143me said...

about the couple part, ur right!
i dont see how much it can benefit them. and besides, u wont even get married to ur couple,teenagers we hope too much.. in the end u will end up looking for replacement, then u broke up and it goes on and on and on