Tuesday, November 30, 2010

Intan Yusrina, Ahmad Faiz

-Intan Yusrina-

Hunn, I miss u soo much! Da sebulan tak sok sek sok sek kan?

Rindu kat kau. You’re the best crying shoulder I had.

Kte gelak nanges sume same je. Gaduh psal pkwe pun together.

Aku tau, nxt year mungkin kte da x same sklh.

Aq stay mktb, kau lak mybe ddk gov kan ?

Aq harap kau dapat tentukan yg terbaek utk hidup kau.

Tak kisah la about skola or even love life kau.

Aq always support kau dari belakang. Even kte jauh skalipun aq always doakan yg

baek2 utk kau, intan.

Shall we meet again, my dear. Aku akan rindukan INTAN YUSRINA aku,

yang selalu sok sek kat aq pasal dy,

yang selalu buat aku gelak tyme aq down.

Thanx intan, kau mmg sys aq dunia akhirat.

Thanx for everything..

-Ahmad Faiz-

Act, aku x penah sangka akan jadi serapat nie dengan insan bernama Faiz nie.

Thanx atas segala nasihat yang kau bagi selama kita kawan.

Kau pun selalu ada time aku perlukan someone utk bercakap.

Even kat maktab pun kte da macam belangkas. I miss that moment.

Aku rindu nak lepak dgn kau dalam kelas. Pukul cubit kau law kau nakal sgt.

Kejar kau dgn cat time buat mural. Hha.

Aku akan rindukan seorang AHMAD FAIZ.

Orang yang selalu buat aku gelak time tengah tension.

Dear, aku doakan semoga kau dapat sekolah permata pintar tu.

Semoga kau dapat kejar cita-cita kau.

Aku yakin mesti kte akan jumpa balik. Mybe time tu masing2 dah dapat title “DR”

You’re the best buddy, faiz. I miss you. A LOT !

1 comment:

Anonymous said...

aq tader seyh
sedeh giler