Saturday, December 11, 2010

That's how it goes

Ollaa !

Well, hari ni I’m not doing so much things coz it’s Saturday and my dad had work to do. So, pagi-pagi lagi aku da merepek pegi tengok Eclipse sambil breakfast and then habiskan buku New Moon. Lepas tu mama dah ajak cari uniform sekolah. Erghh, actually aku malas nak pegi tapi disebabkan tu baju sekolah aku, I need to go ;P

After that pegi Giant lak cari barang2 dapur. Time kat 1 department ni mama pegi tinggalkan aku dengan Syira. Pastu ada lah sorang promoter lelaki ni asyik pandang. Mak aiii, aku rase cam nak baling wedges je kat dy. Haha. Tak de lah, sebelah promoter lelaki tu ada sorang akak. Aku rase akak tu promoter gak la. Ada ke patut dok sibuk pandang2 aku ? segan lah tengok akak tu pun pandang. and aku pun pegi text Fikri sebab rase cam janggal giler kat situ. Haha. Padan mke abang tu! Lantak la nak cakap aku sombong ke tak reti senyum ke, asal aku bahagia sudaa la.

Lepas Giant tu terus balik rumah la. Tengok jam da pukul 5.15. ingat nak jalan2 ngan adik2 kat tasik tu ke. Lepas solat asar tengok2 je dah hujan. Haha. Memang out lah plan petang ni. Tapi bengang sebab pukul 6.10 hujan da stop. Aduihhhh~ nak pegi tasik, macam da tak sempat. Last2 decide maen badminton je dekat laman rumah. Majority aku menang lah sebab lawan dengan budak kecik. Tapi at least ada gak insiatif aku nak keluarkan peluh dari duduk dalam bilik je. Dah sebulan tak mengaktifkan diri ni. So, lepas ni tiap2 hari lah kene bawak budak2 tu turun tasik. Bagi oksigen masuk dalam otak banyak2. Haha. *aku dah merepek banyak dah neyy ;D bhahaha

Okayyy, time to watch Vampire Diaries. So, tata for now J

No comments: