Sunday, February 20, 2011

Feeling better ?

Hey hey,

Korang!! thanks bagi support. aku tau sounds creepy kan ? tapi dilema budak tgb lah katakan. bukan senang nak tinggalkan maktab yang bagi aku 1001 kenangan. dari aku tak tau ape ape sampai aku dah boleh guna otak fikir. doraang pun memang rapat ngan aku. jadi bila dah separate ni rasa macam hilang separuh dari diri aku. maybe aku tinggalkan dekat muar kot. nak suruh dorang jaga. haha. *hiperbola !

to Alynn, Neesa, Amal, Fahmi, Shahbaz, Intan, Jia, Amy, Ucu, Ekin, Acap, Man, Faiz, Haziq, Bob and the rest;

THANKYOU sebab bagi aku semangat nak stay dekat TGB. even korang melawak camne sekalipun. aku happy dapat share ngan korang. aku tau korang pun busy. ntah ntah time aku story korang pun malas nak dengar. haha. tu korang punya pasal k. ape yang aku tau korang dah banyak kurangkan collegesick aku. at least aku contact korang, aku dapat update maktab lama kan ? thankss. korang memang the best !


No comments: