Tuesday, August 30, 2011

Can't get over you

Hey hoo salam 1 syawal :)

aku rase macam bengong sikit hari ni -.-" tu yang terlebih post entry kan. haha. nasib korang lah , sape suruh bace . haha. hmm, actually , aku nak meluahkan perasaan gundah gulana yang macam volcana nak errupt nie. wey, aku rindu orang di muar. erghhh, sounds macam bangang plus stupid kan ? haiyooo , nak buat camne. aku dah ter suke campur ter sayang itu orang maaa. hari tu dah tolak , ni bile dia contact balik da macam ape je aku ney. hampehh betol. kalau kat tgb memang seboleh bolehnye nak elak. pernah la nak ter ' ' lagi kan , tapi nasib dapat kawal. ouh intan yusrina , kau mesti paham kan ? kan ? adoyy, tak boleh ke kalau tak ter ' ' kat orang ? err, tak kott sebab itu sume fitrah and perencah asam garam gula madu hidup dekat asrama.

kalau boleh kan , da lame aku mintak ibu cari kan ehem ehem . pastu terus tunang , lepas belajar kahwin. ha, kan senang ? haha. sound like zaman p.ramlee je. kalau boleh. hari tu dah berangan ibu tunangkan time tengah study abroad. whoaaaa , sumpa best. siap tunang guna webcam lagi. haha. memang imaginasi tengah high time tu. haihhhh , berangan je ...

nyway , HAPPY MERDEKA MALAYSIA !

No comments: