Thursday, August 4, 2011

Wiping my tears

weeeeeeeeeeee~ otak aku dah tak center ney. haha :D budakbudakmuar, aku rindu korang doe. seriously serious tau tak ? semalam first time aku buke puasa without korang :'( aku tak dengar pka bebel sebab lapar, aku rindu tunggu mior dtg sebab dia always lambat, aku rindu pakai baju matching dengan potter, rindu nak syahriman kacau aku, aku rindu nak pilih ayam dengan intan, pegi beli ayam percik dengan jiaaa.. uwaaaaa ~ sedih gler tau tak ?

aiyooo, mcm mane ni ? aku tahan nangis je ingat budak muar. classmate aku yang bising tuh , roomate aku yang mental <3 , bestfriend aku yang mereng , batch aku yang kecoh tahap karma , iloveyouuuuu. aku, zeda, wann, neesa, diyana, mira sume rindu muar. sume rindu nak beratur panjang kat ds time sahur semata-mata sebab AYAM. haha :) aku rindu korang , aku rindu BATCH <3

No comments: