Saturday, October 1, 2011

Clearly of the ordinary

Asslamualaikum and happy october people :)

OMG , dah 1 October pun. UPSS 2 dah lepas and i really struggle to find the answers. Susah wa cakap, nak nangis pun ada. Thank god my classmates were such a charm! ada la manusia tido lambat smapai pukul 2.30 pagi semata-mata nak study. Then bangun kul 4.30 pagi with the help of mr alarm clock. Haha. Life was so weird plus gilaaaa in tgb. Entah la, aku rasa makin memeningkan kepala kott. Every day we faced new challenges and gossips. haihhhh -.-'

semalam kan, aku rasa cam nak nangis. huwaaaa, budak kadet polis pegi camping and aku sangat sangat jealous dengan dorang. tiba-tiba aku teringat camping masa form 2 dulu. mannnn, serious best gilaa. dah la budak kpo semua cam happening habis. aku rindu nak pegi physical training setiap hari sampai tertido kat surau, aku rindu nak basuh buluh, pegi menembak sampai satu badan allergic, berlatih kebudayaan tarian asmaradana. oh my, aku rindu gila semua tu. asal budak kpo tgb buat latihan, aku mesti jealous tahap gaban lah. kalau dulu, mesti aku da bising ckp tak nak pegi latihan kpo. haha. sekarang ? aku rindu lak :' )

dulu aku ingat lagi, aku selalu bengang dgn sarjan form 4. ntah la asal, tp memang bengang lah. ceh, mentang mentang aku dulu pun sarjan gak tp lower form punye lah. haha. asal latihan kawad je memang aku sangat berkobar-kobar nak fly. aku suke part pra-camping kat hutan rekreasi tu. seronok gilaaa. jage sentri pagi bute sambil buat campfire. tertidur depan khemah la. haha. banyak gilaa bende merepek dulu. how i wish i could spin the time, pegi dewan awal daftar kpo, and pegi camping kat serting. HOW :|

hmm, k lah. aku ni da la tak mandi lagi. tadi ade sukan muhibah satu batch, balik bilik tak reti reti nak mandi. haha. dah dah, lepas ni nak pegi texting dengan budak tu. haha. babai :D

No comments: