Friday, October 14, 2011

Remedy again

Assalamualaikum :)

oyeahhhh people, imma back !! serious relieved gilaa dapat balik. maktab chaotic lah sekarang, i dont know where to run :(  okay, stop dulu cerita sedih. let's go to happy land, should we ?

so, last weekend ada kem JPAM. tau tak ape JPAM tu ? fineee, Jabatan Pertahanan Awam Malaysia lah. mentang mentang aku da tak masuk kpo. haha. overall, it was okay. seronok lah jugak sampai badan habis lebam kan. yelah, dah kiteorang berguling-guling atas tar, mandi berjemaah dekat padang kawad, mane tak seronok kan ? pengalaman tu best, at least dapat kenal satu platun jpam. kalau tak, aku takkan kenal sape jpam batch aku sendiri. haha. tapi it was freaking awesome ! aku enjoy lah camp tu, that's what matters.

next, kehidupan yang penuh kesabaran serta dugaan. memang macam resipi masak nasi kerabu je. haha. rasenye kan, tgb boleh buat aku hilang keyakinan diri betul. tengok lah markah ujian, macam ape je. omg, macam mana aku boleh teruk sampai camni aku pun tak tau. if only i can turn the time back. haha. you wish! takpe lah, aku boleh usaha lagi. cuma aku tengah cari penawar nak hilangkan hantu hantu malas dekat badan ni. haihhh, apa punya virus lah nie -.-'

k lah, nak chatting dengan orang. doakan aku buat homework eh pagi ni ? haha. babaai :D

No comments: