Friday, December 2, 2011

Good Job FRIENDS !

Assalamualaikum, good morning :)

First things first, CONGRATS TGBIANS 11/12 ! we had improved our sem results ! yayy ! Alhamdulillah, ramai makin naik kan ? bagus lah korang. err, pointer aku tak dapat lagi tapi entah laaa. cuak ada gak. orang lain semua dah dapat pointer semalam. aku punya result entah postman tu nampak ke tidak. # sabar je lah nebb  : )

Wahhhh TGBIANS, sayangg lah korang. especially yang banyak meningkat tu, korang memang awesome. aduhh, ni yang aku malu dengan kaum adam. why ? sebab result dorang lagi awesome dari result aku sendiri. tak payah amek contoh jauh jauh la, ayman tu dah boleh jadi contoh. camne la aku tak jealous dengan budak laki ?

So lepas ni aku nak beat result dengan budak lelaki. no fair lah dorang boleh score tapi aku tak score kan. this is my new determination : TO EXCEL BETTER THAN THOSE BOYS :) hope i can make it. amiin!

No comments: